Do zadań Referatu Świadczeń Rodzinnych należy:

  1. wydawanie, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne, pielęgnacyjne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  2. wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia prawa do zasiłku rodzinnego, dodatków z tego tytułu,
  3. wydawanie decyzji dotyczących ustalenia prawa do świadczeń opiekuńczych tj. zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego oraz specjalnego zasiłku opiekuńczego,
  4. wydawanie zaświadczeń o wysokości otrzymywanych świadczeń rodzinnych, bądź o braku prawa do świadczeń rodzinnych,
  5. przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami alimentacyjnymi,
  6. prowadzenie ewidencji świadczeniobiorców w formie rejestru,
  7. sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i z funduszu alimentacyjnego,
  8. sporządzanie sprawozdań rzeczowych dotyczących wypłaty świadczeń rodzinnych,
  9. wykonywanie innych czynności przewidzianych prawem w zakresie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego.

 

Agnieszka Szemraj - Byzdra – kierownik referatu ds. świadczeń rodzinnych
tel. 15 836 17 20, 15 836 20 75 wew. 35
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: a.szemraj@gminagorzyce.pl

Anna Tworek – stanowisko ds. świadczeń rodzinnych
tel. 15 836 17 20, 15 836 20 75 wew. 35
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: a.tworek@gminagorzyce.pl

Marzena Michalska – stanowisko ds. funduszu alimentacyjnego
tel. 15 836 17 20, 15 836 20 75 wew. 35
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: m.michalska@gminagorzyce.pl