Ewa Dul – stanowisko ds. obsługi organów kolegialnych
tel. 15 836 20 75 wew. 17
pok. nr 9
e-mail: e.dul@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. obsługa kancelaryjna pracy Rady i Komisji Gminy,
  2. udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu funkcji radnego,
  3. rejestrowanie i analiza oświadczeń majątkowych radnych,
  4. ewidencjonowanie spraw wpływających do Rady Gminy i Komisji,
  5. protokołowanie posiedzeń Rady Gminy i Komisji,
  6. przekazywanie na stanowiska pracy materiałów z sesji, odpisów podjętych uchwał,
  7. prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
  8. prowadzenie zadań z zakresu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendum,
  9. prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania jednostek pomocniczych, w tym organizacja wyborów sołtysa i członków rad sołeckich.

 

Monika Zając – stanowisko ds. promocji i komunikacji społecznej
tel. 15 836 20 75 wew. 33
pok. nr 18
e-mail: m.zajac@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. aktywne kreowanie właściwego wizerunku Gminy,
  2. prowadzenie gazety lokalnej, w tym w szczególności tworzenie artykułów,
  3. koordynacja obsługi informacyjnej w Urzędzie, w tym serwisu prasowego,
  4. przygotowanie, we współpracy z komórkami urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy, informacji o ich działalności,
  5. współpraca z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi
  6. reprezentowanie Urzędu w kontaktach ze środkami masowego przekazu,
  7. przygotowanie Strategii Informacyjnej Urzędu,
  8. kompletowanie i ewidencjonowanie archiwum fotograficznego Gminy,
  9. prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy,
  10. inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych Gminy,
  11. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy i organizacjami pozarządowymi przy organizowaniu wydarzeń o charakterze promocyjnym. 


Bartłomiej Paciorek – stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami
tel. 15 836 20 75 wew. 12
pok. nr 7
e-mail: b.paciorek@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. prowadzenie spraw wynikających z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy Gorzyce,
  2. prowadzenie spraw wynikających z realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych i stawy o lasach,
    prowadzenie spraw wynikających z realizacji zadań gminy w zakresie ustawy prawo wodne,
  3. współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie działalności spółek wodnych.

 

Mieczysława Wicińska – stanowisko ds. ochrony środowiska
tel. 15 836 20 75 wew. 22
pok. nr 6
e-mail: m.wicinska@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy: 

  1. realizacja obowiązków gminy z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska,
  2. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
  3. realizacja obowiązków gminy z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
  4. realizacja obowiązków gminy w zakresie ustawy o ochronie przyrody,
  5. realizacja zadań wynikających z Krajowego programu usuwania azbestu,
  6. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  7. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków,
  8. sporządzanie sprawozdań dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska.


Jolanta Bartoszek – stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
tel. 15 836 20 75 wew. 22
pok. nr 6
e-mail: j.bartoszek@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych w Gminie Gorzyce, a w szczególności:

  1. dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych Gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
  2. obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych,
  3. utworzenie i aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
  4. współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
  5. współudział w opracowaniu projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  6. sprawozdawczość z zakresu funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  7. prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych z zakresu prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
  8. kontrola realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy,
  9. przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  10. księgowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  11. prowadzenie egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  12. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
  13. prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  14. prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania,
  15. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych.

Andrzej Paczkowski – stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa
tel. 15 836 20 75 wew. 12
pok. nr 7
e-mail: a.paczkowski@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. realizacja zadań gminy określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  2. prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków i opieki nad zabytkami.

Krzysztof Bartoszek – stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych
tel. 15 836 20 75 wew. 32
pok. nr 17
e-mail: k.bartoszek@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. przygotowywanie i prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych,
  2. przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych,
  3. udział w planowaniu robót inwestycyjnych,
  4. przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji, zakończenia i odbioru inwestycji,
  5. współpraca i korespondowanie ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego,
  6. koordynacja zapewnienia nadzoru realizacji zadań inwestycyjnych,
  7. udział w pracach komisji odbioru robót,
  8. rozliczenie końcowe inwestycji pod względem rzeczowo-finansowym dokumentem OT,
  9. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby Gminy w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy,
  10. udział w pracach komisji przetargowych.


Marian Urbaniak – stanowisko ds. dróg i spraw energetycznych
tel. 15 836 20 75 wew. 13
pok. nr 19
e-mail: m.urbaniak@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych,
  2. planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na terenie Gminy.

 

Iga Kuźmicka – stanowisko ds. remontów i administrowania budynkami komunalnymi
tel. 15 836 20 75 wew. 32
pok. nr 17
e-mail: i.kuzmicka@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie budynkami komunalnymi,
  2. nadzór nad utrzymaniem terenów komunalnych,
  3. prowadzenie nadzoru  remontów bieżących i generalnych w budynkach stanowiących własność Gminy,
  4. opracowywanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań,
  5. współpraca z sołtysami w zakresie realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego,
  6. nadzór nad realizacją porozumień zawartych między Wójtem a Komendantem Policji.

Tomasz Słowiński – stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
tel. 15 836 20 75 wew. 32
pok. nr 17
e-mail: t.slowinski@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej;
  2. Prowadzenie Akcji Kurierskiej i Stałego Dyżuru;
  3. Wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej;
  4. Wykonywanie zadań w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych;
  5. Opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego funkcjonowania Gminy Gorzyce w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny;
  6. Przygotowanie systemu kierowania na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w tym organizacja stanowiska kierowania Urzędu;
  7. Opracowanie i aktualizacja Planu Ochrony Służby Zdrowia;
  8. Opracowanie i przygotowanie Planu Odtwarzania Ewidencji Wojskowej;
  9. Przygotowanie i opracowanie programu szkolenia obronnego w Gminie Gorzyce;
  10. Prowadzenie spraw wynikających z realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o ochronie przeciwpożarowej.


Małgorzata Żurek-Pasieczna – stanowisko ds. oświaty
tel. 15 836 20 75 wew. 13
pok. nr 19
e-mail: m.pasieczna@gminagorzyce.pl

Do zadań stanowiska należy:

  1. realizacja zadań gminy w zakresie ustawy o systemie oświaty i ustawy Karta Nauczyciela, a w szczególności:
    a) prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez gminy funkcji organu prowadzącego publiczne szkoły i placówki oświatowe,
    b) planowanie sieci publicznych przedszkoli, szkół i innych placówek oświatowych,
    c) prowadzenie ewidencji przedszkoli, szkół i innych placówek oświatowych,
    d) zatwierdzanie organizacji publicznych przedszkoli, szkół i innych placówek oświatowych;
    e) sprawowanie nadzoru i koordynacji działalności przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy,
    f) nadzór nad działalnością placówek szkolnych w zakresie dowożenia dzieci oraz organizacja wypoczynku,
    g) współdziałanie z Dyrektorami szkół w zakresie spraw socjalnych nauczycieli, dokształcania i doskonalenia zawodowego,
    h) prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów o obowiązku szkolnym, obowiązku nauki oraz rocznym przygotowaniu przedszkolnym,
    i) zatrudnianie i wynagradzanie dyrektorów szkół i przedszkoli, w tym organizowanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i przedszkoli,
    j) przygotowywanie awansów zawodowych nauczycieli
    i dokonywanie oceny pracy dyrektorów,
    k) w zakresie pomocy materialnej dla uczniów,
    l) w zakresie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
    m) w zakresie zadań gminy dotyczących darmowych podręczników,
  2. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  3. realizacja zadań Gminy w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
  4. prowadzenie spraw ochrony zdrowia na terenie Gminy,
  5. prowadzenie spraw związanych z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  6. wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na obszarze gmin.


Agnieszka Duszkiewicz – stanowisko ds. gospodarowania terenami zieleni
tel. 15 836 20 75 wew. 32
pok. nr 17
e-mail: a.duszkiewicz@gminagorzyce.pl



Magdalena Stachula – stanowisko ds. prowadzenia Punktu Czyste Powietrze
tel. 15 836 20 75 wew. 22
pok. nr 6
e-mail: m.stachula@gminagorzyce.pl 

Daniel Mazur – stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej / informatyk
tel. 15 836 20 75 wew. 13
pok. nr 19
e-mail: d.mazur@gminagorzyce.pl