W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce

powiat: tarnobrzeski
województwo: podkarpackie

tel.: (+48) 15 836 20 75
fax: (+48) 15 836 22 09
e-mail: ug@gminagorzyce.pl
skrzynka podawcza ePUAP: cla9639wms

serwis www
: gminagorzyce.pl

NIP
: 867-207-71-54
REGON: 830 409 169

Młodszy referent - stanowisko do spraw kancelaryjno-technicznych w Referacie Organizacyjnym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Młodszy referent - stanowisko do spraw kancelaryjno-technicznych w Referacie Organizacyjnym
Miejsce pracy Urząd Gminy Gorzyce
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Gminy Gorzyce
Status w trakcie rozstrzygania

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

WÓJT GMINY GORZYCE

39-432 GORZYCE UL. SANDOMIERSKA 75

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

młodszy referent 

(nazwa stanowiska)

stanowisko do spraw kancelaryjno-technicznych w Referacie Organizacyjnym

(nazwa stanowiska zgodnie ze strukturą organizacyjną)

 
1.   Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2)    wykształcenie wyższe magisterskie; 

3)     pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

4)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)     nieposzlakowana opinia;

6)     znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - nie dotyczy obywateli polskich.

2.   Wymagania dodatkowe:

1)   doświadczenie w pracy związanej z realizacją zadań na w/w stanowisku;

2)   znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, Kodeksu Wyborczego, Kodeksu pracy, przepisów BHP a także umiejętność obsługi komputera, w tym pożądana umiejętność pracy w aplikacji Proton i LEX.

3)   znajomość obsługi komputera; 

4)   umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy;

5)   komunikatywność;

6)   pozytywne podejście do obywatela;

7)   sumienność.

 
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     Obsługa kancelarii oraz wykonywanie czynności  kancelaryjnych, w tym m.in.:

a)     przyjmowanie, rejestrowanie w systemie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej, przesyłek, dokumentów, 

b)     odbieranie i rozdzielanie pism z elektronicznych systemów doręczeń m.in.: e-doręczenia oraz e-PUAP,

c)     obsługa poczty elektronicznej Urzędu,

d)     zakup usług pocztowych,

e)     współpraca z operatorem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym m.in.: zamawianie książek nadawczych,

f)      współpraca z gońcem w zakresie korespondencji wychodzącej, a w razie jego nieobecności przygotowywanie korespondencji do wysyłki,

g)     prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

h)     prenumerata prasy,

i)      zakup publikacji i czasopism,

j)      obsługa centrali telefonicznej i faksu;

2)     Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym m. in.::

a)     przyjmowanie dokumentów do archiwum,

b)     prowadzenie ewidencji przyjętych dokumentów,

c)     udostępnianie  dokumentów z archiwum,

d)     przekazywanie dokumentów do archiwum państwowego i prowadzenie ewidencji przekazanych dokumentów,

e)     brakowanie akt kategorii „B”, udział w komisyjnym brakowaniu materiałów,

f)      współpraca z komórkami w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek,

g)     współpraca z Archiwum Państwowym;

3)     Gospodarowanie drukami, materiałami biurowymi i gospodarczymi:

a)     zamawianie druków i ich rozprowadzanie,

b)     zakup środków czystości,

c)     zakup materiałów biurowych i gospodarczych i gospodarowanie materiałami,

d)     zamawianie i prowadzenie ewidencji pieczęci,

e)     zlecanie wykonania tablic informacyjnych,

f)      zlecanie napraw sprzętu biurowego,

g)     opłata za abonament RTV,

h)     zapewnienie środków do udzielania pierwszej pomocy w tym:. aktualizacja wyposażenia, nadzór nad apteczką;

4)     Zaopatrzenie w meble i sprzęt biurowy, z wyłączeniem sprzętu komputerowego, oraz gospodarowanie nim (numerowanie, przekazywanie, kasacja);

5)     Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych tj. spraw socjalnych pracowników, wycieczek, imprez rekreacyjnych dla pracowników oraz świadczeń z funduszu;

6)     Prowadzenie spraw z zakresu  zapewnienia odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników, w tym m.in.: sporządzania tabeli norm przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenia kart ewidencji jej przydziału pracownikom;

7)     Obsługa sekretariatu Wójta i Zastępcy Wójta gminy;

8)     Sprawozdawczość  i udzielanie informacji publicznej z zakresu stanowiska pracy;

9)     Koordynowanie wieszania i zdejmowania ogłoszeń na tablicach informacyjnych Urzędu;

10) Zastępstwo na stanowisku ds. organizacyjno-kadrowym i na stanowisku ds. obsługi organów kolegialnych.

4.   Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny,

2)     życiorys zawodowy (CV),

3)     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP),

4)     kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

5)     kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),

6)     kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (w przypadku wszczęcia naboru na stanowisko, o które poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej):

a)     certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego  lub,

b)     dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,

c)     świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty lub,

d)     świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

7)     oświadczenie kandydata (do pobrania ze strony BIP) o:

a)     posiadaniu obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)),

b)     posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

c)     nieposzlakowanej opinii,

d)     braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)     oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dla kandydata na pracownika, w tym z informacją o celu i sposobie przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie przysługują w związku z ich przetwarzaniem (do pobrania ze strony BIP).

List motywacyjny,  życiorys zawodowy (CV), kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

5.     Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy Gorzyce w  lipcu 2024 r. jest wyższy niż 6%.

6.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)     usytuowanie stanowiska pracy: Gorzyce ul. Sandomierska 75 – parter,  budynek nie jest wyposażony w podjazd umożliwiający przemieszczanie się na wózku inwalidzkim; pomieszczenia sanitarne i biurowe nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;

2)     czas pracy:  pełny etat;

3)     praca przy monitorze ekranowym, praca z klientami, wyjazdy służbowe według potrzeb pracodawcy.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy). Kolejna umowa będzie zawarta na czas nieokreślony. W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy i pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą. 

7.     Termin i miejsce składania ofert: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Gorzyce ul. Sandomierska 75 (Biuro Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw kancelaryjno-technicznych w Referacie Organizacyjnym w terminie do dnia 19.08.2024 r. do godz.15.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

Nie ma możliwości przyjmowania ofert drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu  oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gorzyce.itl.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej w siedzibach Urzędu przy ul. Sandomierskiej 75 i ul. 3 Maja 4 w Gorzycach.

8.     Klauzula informacyjna:

1)   Administratorem przekazanych danych osobowym jest Urząd Gminy Gorzyce, mający swoją siedzibę w Gorzycach ul. Sandomierska 75. 

2)   Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się e-mailowo: iodo@gminagorzyce.pl.

3)   Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Gorzyce, na które Państwo aplikujecie. 

4)   Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy), w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone (po 3 miesiącach od dnia zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisko, na które był prowadzony nabór).

5)   W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych.

6)   Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

7)   Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

8)   Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

9)   Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi po zakończonym naborze reguluje zarządzenie  wewnętrzne Nr 3/19 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 13 marca 2019 r. w sprawie przechowywania i niszczenia dokumentacji  aplikacyjnych.

 
  Gorzyce, 06.08.2024 r. 

        

  Leszek Surdy

   wójt gminy


                                                                                                          

Załączniki

Powiadom znajomego