W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce

powiat: tarnobrzeski
województwo: podkarpackie

tel.: (+48) 15 836 20 75
fax: (+48) 15 836 22 09
e-mail: ug@gminagorzyce.pl
skrzynka podawcza ePUAP: cla9639wms

serwis www
: gminagorzyce.pl

NIP
: 867-207-71-54
REGON: 830 409 169

Zawiadomienie o nadaniu lub zmianie numeru porządkowego (adresu)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Urząd Stanu Cywilnego

Złóż wniosek przez Internet
Nie dotyczy

Wymagane dokumenty
Do wniosku należy przedstawić do wglądu pracownika Akt Notarialny poświadczający własność nieruchomości.

Opłata skarbowa
Brak opłaty skarbowej

Opłaty administracyjne
Nie dotyczy

Termin i sposób załatwienia sprawy
Załatwienie w terminie 14 dni w formie zawiadomienia.

Miejsce złożenia dokumentów
Biuro Obsługi Mieszkańca
Urząd Gminy Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce

Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego
Urząd Gminy Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce
nr telefonu: 15 836 20 75 wew. 16

Tryb odwoławczy
Nie dotyczy

Podstawa prawna
Na podstawie art. 47 a, ust. 1, pkt 1 i ust. 5 oraz art. 47 b, ust. 1 i 2, ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst – Dz. U. z 2020r. poz. 276 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 ( Dz.U. z 27 lipca 2021. Poz.1368).

Inne informacje
Zawiadomienie można odebrać osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca lub zostaje wysłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru.

Powiadom znajomego