W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce

powiat: tarnobrzeski
województwo: podkarpackie

tel.: (+48) 15 836 20 75
fax: (+48) 15 836 22 09
e-mail: ug@gminagorzyce.pl
skrzynka podawcza ePUAP: cla9639wms

serwis www
: gminagorzyce.pl

NIP
: 867-207-71-54
REGON: 830 409 169

Sprawy do załatwienia

XML
Nazwa sprawy : Zameldowanie na pobyt stały
Nazwa sprawy Zameldowanie na pobyt stały
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Wniosek o nadanie numeru PESEL
Nazwa sprawy Wniosek o nadanie numeru PESEL
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Wymeldowanie z pobytu czasowego
Nazwa sprawy Wymeldowanie z pobytu czasowego
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Nazwa sprawy Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Nazwa sprawy Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Ustalenie numeru porządkowego
Nazwa sprawy Ustalenie numeru porządkowego
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Udostępnianie danych z ewidencji ludności
Nazwa sprawy Udostępnianie danych z ewidencji ludności
Kategoria sprawy udostępnianie danych
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zameldowanie na pobyt czasowy
Nazwa sprawy Zameldowanie na pobyt czasowy
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zmiana imion i nazwisk
Nazwa sprawy Zmiana imion i nazwisk
Kategoria sprawy imiona, nazwiska
Komórka odpowiedzialna Urząd Stanu Cywilnego
Nazwa sprawy : Zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu
Nazwa sprawy Zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
Nazwa sprawy Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zawieszenie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego
Nazwa sprawy Zawieszenie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych zawierające pełny lub w określonym zakresie odpis danych osobowych Wnioskodawcy
Nazwa sprawy Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych zawierające pełny lub w określonym zakresie odpis danych osobowych Wnioskodawcy
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Udostępnianie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
Nazwa sprawy Udostępnianie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich
Nazwa sprawy : Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
Nazwa sprawy Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich